fredag 18 april 2014

18 april 15:19

Långfredag. Känns verkligen som en långfredag :) Har varit vaken sen halv sju och ögonen går redan i kors. Har flera dagar med arbete framför mig så bara att hålla sig uppe.

Var på återbesök med Leo till ortopeden igår och tydligen hade de misstänkt en överarmsfraktur. Doktorn klippte av gipset, Leo vägra röra på armen och Leo visar ju knappt när han har ont så blev en kontrollröntgen som inte visade någonting. Leo är nu gipsfri och har äntligen börjat att röra på armen. Det känns bra i mammahjärtat. Min prins.

Sam har temperament till hundra. Herregud vad han härjar med sina syskon och Heaven ser fram emot hösten.

Hösten kommer bli annorlunda i år. Mera om det kommer sen.

Vi har bokat båt ner till Belgien. Vi åker ner den 8/7. Kommer fram 9/7 och jag flyger till Sverige för att fortsätta jobba den 10/7. Sen så flyger jag tillbaka 2 veckor senare för att ha lite semester med barnen jag med.

Livet.. Ja vad ska man säga om livet?

1 kommentar:

  1. När far du tillbaka till Sverige igen, Augusti? Vi är i Sverige 17/7-1/8. Vi måste ju hinna träffas när du är här :)

    SvaraRadera