torsdag 11 oktober 2012

11 oktober 21:32

Jaha då sitter man här igen. Trött är jag. Varit en lång dag.

Stora barnen har varit på dagis, jag har tagit min morgonpromenad. Kollat efter skor på öppna förskolan. Lunchat med Forslund på IKEA. Sprungit igenom IKEA på 30 min. Varit och ordnat något åt mig själv. Gjort en gigantisk köttfärssås och varit på föräldramöte.

Leo har varit gnällig hela dagen och när vi kom hem från föräldramötet var han fortfarande ledsen. Kollade temp och den visade 38,0. Tänkte att ja han har väl skrikit sig varm i sin säng... Han fick komma upp och 30 min senare visade den 38,3. Hoppas den var någon febertemp bara.

Jag har ju som sagt en Tävling här i bloggen. Med 7 vinster och endast 2 deltagare. Finns det ingen mera som kan tänka sig att vara med alt länka vidare så att någon som är intresserad av gratis antivirusskydd är med? Än så länge är du ju garanterat vinst eftersom det inte är tillräckligt med deltagare!!!! =) 

Har själv hittat en tävling inne hos Dianas drömmar där man kan vinna ett presentkort från http://www.belysningsdesign.se/. Jag vill ha en lampskärmar till fönstren i vardagsrummet så jag önskar jag kunde vinna detta presentkort. Två såna här skulle jag vilja ha.. Se nedan.

1 kommentar: